wtorek, 12 marca 2013

Black And White






Uwielbiam minimalistyczne połączenie kolorów - bieli i czerni. 

Odkąd pamiętam...

Dzisiaj przygotowałam strój właśnie w tych odcieniach.

Spódniczki nie nosiłam już wieki ,prawie zapomniałam ,że takową posiadam :)

A w tym sezonie spódniczka i kontrafałdy są nieuniknione...!

W swojej ofercie za przystępną cenę ma cocktailshock.pl bardzo podobne do mojej z Zary.


Poniżej kilka genialnych połączeń spódnic !









Mam nadzieję ,że moja propozycja też Wam się spodoba






Bluzka / H&M

Spódniczka / Zara 

Szal / Bazarek 

Buty / La Strada

Torebka / Zara


Przygotujcie się na nowy post jeszcze w tym tygodniu ,ponieważ mam dla Was coś specjalnego !




Bye!





5 komentarzy:

  1. proste, ale świetne połączenie ;)
    kanarkowa spódniczka również jest super.
    pozdrawiam ;)
    www.misshudsonsview.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódniczka jest śliczna !
    Pozdrawiam!
    Mariola Liliana K

    OdpowiedzUsuń
  3. spódniczki genialne, ale Twoja biała najlepsza;)
    super blog,oby tak dalej;)
    zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że minimalistyczne zestawienia to cała Ty:)) zapraszam do mnie http://memarieamar.blogspot.com/ może zaobserwujesz?? Daj znać!

    OdpowiedzUsuń