piątek, 22 marca 2013

Ciężki start



Cześć ;)

Poniższa stylizacja jest dość banalna , ale w takich czuje się najlepiej. Idealna i niezastąpiona w każdej

sytuacji... Coraz częściej zastanawia mnie jak mogłabym wypromować swojego bloga , aż taki fatalny jak sądzę to chyba nie jest ;o

Niestety niespecjalnie znam się na blogerze,ale wszelkie rady jak tylko potrafię to stosuje. Mam też odczucie

( i nie tylko odczucie ) ,że ,,piszę do kotleta.." Dlatego dziękuję z tego miejsca dziewczynom ,które mnie 

wspierają ! Ciekawi mnie dlaczego inne blogi napiszą jednego posta z bagatela jednym zdaniem , jednym

zdjęciem i buuuum ponad 100 komentarzy ! Wow...





Sweter oversize / Mango

Spodnie / Bershka

Buty / CCC

Torebka / H&M


Niebawem post o moich łupach z SH ! 
Zapraszam ...!






8 komentarzy:

  1. Trzeba odwiedzać i śledzić inne blogi o podobnych tematykach, wtedy ludzie często się odwdzięczają tym samym ;) Możesz na fb wypromować, na serwisach ze spisem blogów modowych, na innych serwisach o podobnej tematyce etc. ;)

    Pozdrawiam Mariola Liliana K !

    OdpowiedzUsuń
  2. prosty, a ładny zestaw :)
    dopiero zaczęłam prowadzić mojego bloga i mam ten sam problem...
    myślę, że porada jak wyżej - odwiedzać i komentować wiele innych, modowych blogów...
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć nominowałam Cię do Liebster Award na moim blogu:)
    pozdrawiam, http://likesilvergirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wiem jakie ciężkie są początki;) ponieważ często ludzie nie mają pojęcia o istnieniu bloga na początku. Jednak myślę, że najważniejsze to wstawianie bardzo dobrej (przynajmniej dobrej) jakości zdjęcia, przejrzystość i fajne pomysły na stylizację oraz oczywiście wytrwałość i odwiedzanie innych blogów:)

    http://balaczka.blogspot.com/ zapraszam do siebie i chętnie zaobserwuję twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już jedna osoba więcej :)
    Będę zaglądać, powodzenia!

    http://ilovefashionxo.blogspot.com/
    zapraszam do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja! Ja dopiero zaczynam. :)


    Zapraszam do siebie:

    http://mysweetbody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że trafiłam na osobę z podobnymi pytaniami.. Również dopiero zaczynam, życzę nam obu powodzenia! :)

    www.sliwkawkompocie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń